stegna.cxnet.pl - Rejestracja

Używając "stegna.cxnet.pl" (dalej jako "my", "nasze", "nas", "stegna.cxnet.pl", "http://www.stegna.info/forum"), zgadzasz się na poniższe warunki. Jeśli na nie się nie zgadzasz, proszę, nie wchodź na "stegna.cxnet.pl" ani z niego nie korzystaj. Możemy zmienić te warunki i dołożymy wszelkich starań, by Cię o tym poinformować, lecz w Twoim obowiązku leży regularnie sprawdzanie tych warunki podczas dalszego używania "stegna.cxnet.pl".

Nasze forum jest oparte na skrypcie phpBB (dalej jako "oni", "ich", "skrypt phpBB", "www.phpbb.com", "Grupa phpBB"), które jest wydawane pod "Publiczną Licencją" (dalej jako "GPL") i może zostać pobrane z www.phpbb.com. Skrypt phpBB wspomaga tylko dyskusje przez Internet, grupa phpBB nie odpowiada za to co możemy, a czego nie możemy robić. W celu uzyskania więcej informacji o phpBB odwiedź http://www.phpbb.com/.

Zgadzasz się nie publikować obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych lub obrażających mniejszości rasowe, religijne i seksualne materiałów, jak również innych materiałów, które mogą pogwałcać prawo w Twoim kraju, kraju, gdzie "stegna.cxnet.pl" jest hostowane lub Prawo Międzynarodowe. W przypadku postępowania niezgodnego z powyższymi zasadami, zostaniesz natychmiastowo i bezapelacyjnie zbanowany, a Twój Dostawca Internetu zostanie przez nas powiadomiony o takim postępowaniu. Adres IP każdego postu jest zapisywany w celu przestrzegania zasad i/lub udowodnienia ich łamania. Zgadzasz się, że administracja "stegna.cxnet.pl" ma prawo do usuwania, edycji, przesuwania i zamykania każdego Twojego tematu oraz Twoich postów. Jako użytkownik zgadzasz się na to, by Twoje informacje były zachowane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże ani "stegna.cxnet.pl", ani phpBB nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hakerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Regulamin forum stegna.info

I. Ogólne zasady

1. Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.
2. Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
3. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
4. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
5. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
6. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
7. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
8. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
9. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 5.
10. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
11. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
12. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
13. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
14. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
15. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
16. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
17. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
18. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
19. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
20. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
21. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
22. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
23. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
24. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
25. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
26. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
27. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ortów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
28. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warezów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
29. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
30. Ważna uwaga dla osób, które dokonują rejestracji: W celu wyeliminowania rejestrowania się botów oraz osób, które nie przeczytały tego regulaminu, najdalej w ciągu godziny od rejestracji na forum, należy wysłać (z konta pocztowego jakie zostało podane w czasie rejestracji) list z potwierdzeniem chęci rejestracji na "admin@stegna.info". W temacie proszę umieścić wyłącznie słowo "Rejestracja", treść listu pusta (ważne ze względu na filtr antyspamowy). W przeciwnym wypadku rejestracja nie będzie uaktywniona.

II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Wygnani".
7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi w temacie FORUM.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

 
cron